Tinc connexió ADSL, però no m'arriba el WIFI

Acabo d'arribar de les minivacances. No he tocat Internet per a res i, ara em trobo un munt de feina per fer. La primera, revisar i eliminar tot l'spam que rebo clar.

En el càmping que finalment he anat, tenien tecnologia puntera en sistema de barreres per deixar o no pas als vehicles, però vaig preguntar per veure si tenien zona WIFI, i em diuen.... és que no ens arriba, i jo els hi dic... però teniu ADSL, no? i em contesten que si... però que va amb monedes... bé... he preferit no contestar per què ja veia que no sabia de què anava res. En fi, que he passat d'introduir usuaris i passwords en aquests ordinadors i ara tinc tot la feinada després de descansar, però bé... arribes amb les piles carregades, que ja és molt.

Per cert... avui he llegit que Sony deixa de fabricar els disqueteres de 3 1/2''. Fa pocs dies parlava amb un amic del tema, dient que no valia la pena seguir apostant per elles, i ja veieu.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet