Compte amb els sms spam. MBlox, clar exemple

Avui he quedat parat per un munt de SMS enviats pel meu mòbil i que no he fet jo realment. Es tracta d'un sistema que em vaig donar d'alta per fer unes proves tecnològiques amb una companyia, però resulta que són missatges multimedia que rebo i que pel sol fet de rebre, pago. Mireu la llista ben llarga que m'ha arribat.

D'acord que s'ha de llegir tota la lletra petita, però a vegades s'abusa... no creieu que el número de sms que he rebut durant el més arriba al punt d'acosar-te???

16,80€ de SMS quan només he enviat 4 realment.

Solució... Enviar un sms amb la paraula BAJA al número 7837 (que és el que apareix al llistat) i s'ha acabat tot.

Hem d'anar amb compte amb tot!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet