Socors!!! La meva tarja de memòria ha anat a parar a la rentadora!!!!

Aquestes dues targes de memòria i la bateria de la càmera canon que utilitzo i que veieu a la fotografia, per un error casolà, van anar a parar a la rentadora en lloc d'anar a parar a l'ordinador.

Després de passar tota la nit fent fotos, al dia següent estaven donant voltes a la rentadora. I ara... què haig de fer amb tot aquest material mullat (però net)????

Doncs bé... seguint algunes instruccions que vaig trobar per la xarxa, heu de fer el següent:

1) Si penseu en assecar-les amb un assecador de cabell,... això és un ERROR!!!
2) Deixar assecar durant un parell de dies com a mínim les targes
3) Provar a veure què tal... a mi em va anar bé

La bateria no l'he provat, però suposo que a finals de setmana em carregarà. Ja us ho comentaré. De moment he recuperat totes les fotografies que vaig fer durant la nit.

Comentarios

Pieter ha dicho que…
En algun cas d'aquests aprofito per posar-ho darrera la font d'alimentació del PC. Amb això tranquil·lament s'evapora l'aigua. Sobretot tenir en compte de fer-ho per treure les dades, després mes val reciclar-ho, ja que per poca aigua que hagi entrat es van oxidant i al poc si que acaba de deixar de funcionar per sempre.
Rafael Martín ha dicho que…
Em fa por això de deixar la tarja al costat de tantes ones que emanen d'una font d'alimentació, però bueno... és vàlid.

Aniré pensant en comprar noves targes i una nova bateria :)

Gràcies pels comentaris... les targes, de moment, estan molt netes ^_^
Rafael Martín ha dicho que…
acabo de provar la bateria i funciona (de moment...)
Pieter ha dicho que…
T'aconsello portar-la a la caixa de reciclatge. Per experiència tot el que s'ha mullat, encara que torni a funcionar en breu deixa de funcionar per la corrosió.
Rafael Martín ha dicho que…
Ho he fet... aquesta setmana m'arriba la nova tarja i la bateria :)

Gràcies pels consells

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet