La premsa digital vs. la premsa escrita

Estic inserint una notícia a un portal meu, www.torroellaestartit.com. La notícia tracta sobre el Techno House Festival Montgrí, que es celebrarà el dia 15.... o el 22? A l'agenda municipal consta com a dia 22, però en el programa que m'han passat, consta el dia 15... quin dia incorporo jo ara a la notícia?

Gràcies al facebook, m'he posat en contacte amb el grup del techno house i m'acaben de confirmar que és el dia 15. L'agenda municipal d'actes es trobarà amb un problema, que està donant una informació que ha quedat modificada i obsoleta, i que ja no es pot variar, en canvi, la digital, es pot avisar sobre el problema i resoldre-ho a temps.

Per això mateix, recordeu, el Techno House Festival Montgrí, serà el dia 15, i no el 22!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet