Problemes amb el hosting de Premisblocs.cat?

Avui, 8 del 8 del 2008 a les 8 del vespre, em connecto a la web de premisblocs.cat. Resulta que estic inscrit a la competència de premis de blocs, justament amb aquest mateix bloc, i em trobo amb aquesta plana que veieu a l'esquerra.

No entenc ben bé què vol dir, però últimament aquesta plana oficial dels premis blocs anava molt lenta, i una cosa que em feia sospitar és que estava hostatjada als Estats Units (ho podeu comprobar amb la barra de netcraft).

La veritat, crec que podien haver escollit una empresa seria i responsable del país (inatica.com per dir algo ;D), per realitzar el hosting, però bé... també crec que tothom és lliure per fer el que cregui convenient.

Avui em trobo amb aquesta sorpresa... Esperem que no sigui res, per què si hem d'anar a solventar-lo als Estats Units, crec que ho tindrem una mica difícil.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Ep,

em veia en l'obligació de respondre, que això m'afecta, en part, com a membre de l'associació STIC.cat, que organitza els Premis Blocs Catalunya.

La web, un drupal, està allotjada en un servidor d'un dels membres de l'associació.

Com que no es tracta d'una empresa, sinó d'una associació sense ànim de lucre, no hem pogut tirar pel dret i demanar pressupostos per tot. És per això mateix que el nou web de l'associació (www.stic.cat) l'he fet jo però l'allotja un altre membre. Cadascú hi posa el què pot.

En el cas que ens ocupa, el hosting és, crec, un VPS en alguna banda dels EEUU, i no en conec les limitacions, però alguna n'hi haurà: pensa que té un CRON que visita cada cert temps un pilot de RSS (tots els blocs, ves comptant!) per mostrar els últims articles.

En tot cas, de nou t'agraïm l'atenció; pensa que si disposéssim de prou pressupost per hostings seriosos segur que hauriem anar a Sobrevia.net (!!! jijiji) o a inatica ;)

Apa, salut, i sort amb els premis!

Miquel Serrabassa
Rafael Martín ha dicho que…
Weps... Miquel, quina grata visita.

Gràcies per l'aclariment. Jo també em veig moltes vegades, oferint coses a organitzacions sense ànim de lucre, a molt baix preu o inclús gratuïtament en molts dels casos (www.dyagirona.org n'és un exemple), i entenc perfectament que en un cas així, tothom fa el que pot per tirar endavant l'associació i els serveis o actes que es facin.

Tot i així, és molta feina la que es fa i us agraïm des de l'altre costat del web tots aquests esforços que feu, i de bon grat hi participem també.

Bona tasca!!!

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet