Ei Mama!!! Que surto per la tele!!!



Algo així és el que he volgut dir sempre (des de petit, aquesta frase, m'ha fet gràcia, què voleu que us digui), però no ben bé ha estat així. El meu blog és el que ha estat escollit per retransmetre un post per TV digital a Youtube (i a qualsevol de les televisions de la TDI com Canal 4 Mediterrània, Canal 35 Lleida, Canal 4 Balears, Canal Taronja, Ebre TV Canal 7, Empordà TV, ETV Llobregat TV, Mola TV, Pirineus TV, TV Costa Brava i Televisió del Ripollès, ... 'CASI NÁ!!!') un dels posts, concretament el post que titulava Més enllà de Google com a cercador.

El grup que m'ho ha publicat ha estat bloctdi.wordpress.com, concretament en aquest post de recomanacions.

M'agrada molt escriure i presentar les noves tecnologies d'una manera natural i senzilla. Crec que d'aquesta manera s'arriba a més gent i tothom entén el que se li diu (no parlem en llenguatges raros informàtics). Per això m'ha agradat que aquesta informació s'hagi utilitzat d'una manera positiva, neta i també així, mitjançant les noves tecnologies. M'agrada pensar que aquesta informació que genero no quedarà només aquí, dintre del meu blog, si no que els meus continguts tindran una 'vida' més llarga i s'expandiran més enllà.

Últimament la meva empresa també ha estat objecte de publicitat per tota la xarxa degut a la inaguració del nou portal nautic-cat.com. Sembla que venen temps potencialment bons per donar-me a conèixer. De fet, espero que en pocs mesos, el portal nautic-cat.com es dóni a conèixer ell mateix per tot Internet. Ja us explicaré.

No costa res fer un Internet entre tots cada vegada millor, col.laborativament. Per cert... si algú veu a la meva mare... digueu-li que surto per la tele!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet