Inauguració de Serveis Corretgé

Aquí em veieu el dia d'inauguració al costat de l'Àlex Corretgé, un emprenedor al que li dessitjo molta sort i que comença a treballar a Verges.

Aquesta inauguració va ser molt especial, per què poques vegades et trobes tan bé amb tothom al teu voltant... vaig veure un AS400 de veritat, vaig tastar tots i cada un dels canapès (em penso que no em vaig deixar cap i tots eren molt bons!!!).

Vam veure la seva taula que puja i baixa al seu desig, revistes de Linux, etc...

Ho vam passar molt bé, i ara, el que us deia... MOLTA SORT, ÀLEX.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet