Fax virtual per correu electrònic funcionant al 100%

Ja està fet el donatiu a l'Associació d'Ajuda en Carretera DYA Girona.

Ahir al vespre vam ultimar la instal.lació física del servidor de fax que hem instal.lat a Verges.

Després de configurar la xarxa i de trobar-nos amb alguna pega amb el cable de xarxa (que vam canviar per un altre), el 'fax email' està funcionant al 100%.

Aquest donatiu que la meva empresa inatica.com ha fet a l'associació, vol ser un gest per minimitzar els viatges cap a la central per llegir els faxos urgents que l'entitat pot rebre des de la Generalitat de Catalunya per qualsevol emergència, alerta, etc...

Les noves tecnologies han fet que ja no existeixin distàncies ni temps d'espera.

Les característiques del servidor són mínimes, ja que es tracta d'un PC recuperat:
- Sistema operatiu Fedora.
- 384Mb RAM
- Pentium III a 600 Mhz
- 2 hd de 3,2 Gb muntats com si només existís un de 6,4Gb.
- Tarja de xarxa 10 Mbps
- Sense teclat, ni ratolí ni monitor

Vaig ensenyar els uptimes dels meus servidor gràcies al Linux, i això els hi va agradar molt (jo també hi disfruto molt ensenyant-ho :D )

Les preguntes que vaig rebre és.... si el trobo parat un dia... com l'engego??? pel botó, vaig respondre, com qualsevol altre pc.... i ja està??? no haig de fer res més???? res... marxar cap a casa quan ho hagis fet :)

Ja veieu... gairebé en podem fer un servidor amb un tamagotxi :)

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.