El que busca el teu client són sol.lucions, no més problemes

Avui m'he trobat amb una gran decepció.

Un gran client m'ha demanat un projecte especial basat en punts d'informació, precisament el que veieu en pantalla.

Necessiten d'una tarja gràfica super potent, i com veieu, tenim un espai reduït per ficar-hi el PC.

Doncs bé... la història comença quan aquest client ens ho explica... nosaltres busquem el punt d'informació més adient, mirem caixes de PC que hi càpiguen en aquest espai, i en trobem sense problema, busquem la tarja gràfica, i en trobem també, potents i sense problema... el client ens accepta el pressupost i ara que ens arriba la caixa i la tarja gràfica... ens trobem que la tarja gràfica no hi quep en la caixa del PC.

Quin problema!!!! què fem?... per què no hi ha manera de fer-ho quebre... obligatòriament necessitem una caixa de més tamany... truco al proveïdor dels punts d'informació... escolta... que tenim aquest problema... necessitem la tapa del darrera més ample. I ens diu que no ens ho pot fer... Com?¿?¿ Resulta que aquests punts d'informació estan en una cadena de muntatge i no es pot variar.... bé... li dic... envia'm una tapa per fer-ne una jo i ja m'espavilaré. Necessito una original per saber per allà on anem.... no t'ho puc fer... com?¿?¿ No entenc res.

No ho he fet mai això de demanar una tapa sola. Aquesta és la resposta d'un proveïdor d'aquests punts d'informació que com a mínim costen 2500€, sense comptar pc instal.lació transport, etc... ostres.... que no són 50€.

No em vaig saber contenir... i li vaig dir... què em dius? que si se'm trenca una tapa d'aquestes... em quedo sense punt d'informació????? NO SÉ QUÈ DIR-TE va ser la seva resposta (i es va fer el silenci).

Entenc que el proveïdor prefereix perdre la venta a no cercar solucions.

Se m'han caigut tots dos a terra. Us ho dic en serio... com pot ser???? En comptes de donar sol.lucions només han posat entrebancs... jo intento trobar sol.lucions per als meus clients, però ells, que jo soc el seu client, només posen pals a les rodes.

Per una tarja gràfica tots els problemes que m'estic trobant!!!!

Finalment he trobat un antic client meu (i que ara també seré client seu), i ell si que em busca sol.ucions... acabo de parlar ara mateix amb ell i ja estem preparant la nova tapa.

Tol client vol solucions als seus problemes, el que no voldrà mai serà més problemes a sobre dels que ja té!!!

Comentarios

Guillem Alsina ha dicho que…
Doncs mira, una venta que s'ha perdut aquest paio per estúpid, i com aquesta n'hi haurà més, i en canvi l'altre se n'ha guanyat una per ser espavilat i treballador. I moltes més que en cauran si continua així...

Així es veu qui treballa bé i qui no. Per cert Rafa, tu ets dels que si treballa bé ;-)
Rafael Martín ha dicho que…
Buffff quin 'susto'... pensava que jo era dels altres ;D

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet