Windows XP: Disc dur de 32Gb ple i només em diu que tinc ocupats 5Gb?

Això és el que m'he trobat a l'empresa d'un client... Un MS Windows XP que deia que tenia el disc dur ple... he mirat les propietats de cada carpeta i totes sumaven en global uns 5Gb. Què Passa llavors? el sistema NTFS s'ha tornat boig? L'hauré de reinstal.lar???

Això és el que he fet:
1) Fer una neteja de disc amb les seves pròpies eines incorporades amb el Windows
2) Desfragmentar-lo

Tot continúa igual, però he pensat en una alternativa... passar del que em digui el windows i provar-ho de fer amb un altre programa... he instal.lat a la màquina el Total Commander. He mirat les propietats de cada carpeta i ... sorpresa!!! El directori Windows que abans em deia que ocupava 2Gb, ara n'ocupa 28Gb??? Quina diferència hi havia abans amb ara??? Doncs cap. Resulta que dintre de la carpeta c:\Windows exiteix una carpeta que es diu Temp (c:\windows\Temp) i que, per molt que li hàgim dit al sistema que borri arxius temporals, aquesta carpeta continuava igual de plena que abans... i a sobre, quan mirem les propietats de la carpeta Windows, el sistema la ignora, per això no sortia la informació que havia aqui dintre, així que hem borrat els arxius manualment i ja està.

Assumpte solventat i sense haver de tonrar a reinstal.lar el sistema, que és un pal!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.