Bing supera a Yahoo!

Això és el que diu el 3cat24.cat. Jo, de fet, continúo utilitzant el meu google, tot i que haig de reconèixer que he anat un parell de vegades al Bing.com per contrastar diferents resultats, però millor que live, s'ha de reconèixer que és. També el visito per veure les espectaculars imatges que incorpora de fons, com gran aficionat a la fotografia que sóc.

Les dades les ha facilitat Startcounter. Al Bing van tenir lloc el 5,62% de les recerques, imposant-se així a Yahoo!, amb un 5,13%. Jo normalment utilitzava Yahoo! i Altavista, però des que va sortir Google, em vaig oblidar completament dels altres cercadors.

I vosaltres... quin utilitzeu normalment des de la sortida del Bing al mercat????

Comentarios

oriolsbd ha dicho que…
Doncs jo segueixo utilitzant el de sempre: Google. Abans utilitzava l'AllTheWeb i el Yahoo, però des que va aparèixer el Google, tan senzill i lleuger, no l'he canviat. :-)
Pieter ha dicho que…
Inicialment altavista, yahoo, etc els que hi havien, fins que Google va revolucionar el sector dels cercadors. Em mantinc amb Google, a mes que no soc partidari de MS i la seva politica de MSN/Live/etc.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet