Coses bones i dolentes del Fedora 11

Estic fent els tests del Fedora 11 en diferents ordinadors... de moment l'he instal.lat en el meu portàtil, en un P600Mhz, i en un 1.600 aproximadament (no sé ben bé la velocitat) i doble processador.

La part bona és que un dels discs que estic utilitzant, sé que va donar fallos a un client meu, i l'utilitzo precisament per fer aquestes proves. Resulta que aquesta versió m'ha detectat que el disc té errades i m'avisa de sectors defectuosos... el sistema ha fet un repàs per l'SMART del disc i ho ha passat. Un 10 pel Fedora.

La part dolenta és que encara estic intentant engegar el P600Mhz, ja que amb la versió 10 no hi va haver cap problema i sembla ser que amb la nova versió no funciona.... massa software per la màquina? Ja us dirè què he fet finalment amb aquest tema.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet