Sobre SAIS i fonts d'alimentació

Sempre dic als meus clients que és molt recomanable tenir un SAI. Us assegura una estabilitat en l'alimentació i una mica de continuïtat en cas de fallar, donant temps a tancar el sistema.


Tot i així, existeixen casos en que el SAI no pot fer res. Aquest és el cas que em vaig trobar ahir.

Vaig arribar a la tarda de Barcelona, de la presentació d'EINESTIC (Aquí un altre enllaç) (i un enllaç més amb les fotos). Quan arribo, el despatx estava en silenci. Resulta que el servidor del despatx s'havia parat, i això que té SAI (coses de la tramuntana de l'Empordà). El vaig tornar a engegar i vaig començar a treballar-hi, però una estona després es va tornar a parar. Aquesta vegada més estrany el tema, ja que a la placa li arribava corrent però no engegava... la font d'alimentació. Segur.

Aquest matí l'he canviat i torna a estar operatiu. Aquest ordinador porta funcionant uns 4 anys, les 24 hores del dia, i era normal que un dia o altre petés, i va tocar ahir, però no voldria saber quantes vegades l'hauria hagut d'haver canviat per culpa de no tenir SAI.

La meva recomanació... abans de comprar-vos un antivirus, compreu-vos un SAI. Els virus es poden evitar amb SENTIT COMÚ, però la falta d'electrictat, segons quins moments, no la pots evitar de cap manera.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
A més, d'antivirus n'hi ha de franc prou bons, i només els necessitareu si treballeu sota Windows, no pas sota d'altres plataformes. De SAI's en canvi no en trobareu cap a 0 euros, i us servirà sigui quina sigui la plataforma en la que treballeu (BSD, Linux, Solaris, Mac, Windows, etc...).
En definitiva, l'adquisició d'un SAI és un gran consell. Salut.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet