Estudiants de secundària de l'IES de La Bisbal prenen fotos de l'estratosfera amb una sonda meteorològica

S'està fent ressò per diferents mitjans de comunicació i crec que és interessant veure el desenvolupament del sistema per arribar a veure el que esteu contemplant a la fotografia que acompanya aquest post. Fins i tot ho anuncien a l'edició online del Daily Telegraph.

L'IES de la Bisbal ha aconseguit, no sense entrebancs, aquesta proesa d'una manera senzilla a simple vista. El projecte es diu meteotek08 (us recomano que el visiteu i contempleu les imatges espectaculars que han compartit amb tots nosaltres).

El material de descàrrega que està a la seva plana web, està, majoritàriament, creat amb programari obert (openoffice, inkscape, etc...)

Felicitats nois!!!

Comentarios

Artículos más populares

Detección de ondas sísmicas PKP del terremoto de magnitud 4,9 en Tonga desde España con un acelerómetro ADXL355 a 17,640 km de distancia

Innovant. Nova taula tàctil convertible en punt d'informació 32'', 42'' o 46''

Objectiu complert. Openbravo POS ha estat a l'altura