Renovo el Certified Partner d'Spamina però em perdo la conferència de Richard Stallman a Girona

Ahir vaig anar a Barcelona a renovar l'estat de Certified Partner d'inatica.com que celebra Spamina.

Amb aquesta certificació l'empresa pot instal.lar tot un sistema Spamina a casa del client, per exemple, gaudint d'una protecció impressionant.

Després vaig haver d'esperar a un client i vam tenir una reunió, i com que es va allargar, vaig arribar tard i em vaig perdre la conferència. Una llàstima per què em feia il.lusió.

Estaria bé que, al menys, algú dels que vau poder assistir en féssiu 4 cèntims de com va anar als comentaris. S'agraeix!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet