Visita d'Adonay, creador de la k-demar, a la seu d'inatica.com

Ahir vaig tenir una visita sorpresa. L'Adonay, creador de la distribució Linux en Català K-Demar, va visitar la seu d'inatica.com. L'Adonay va venir a la jornada de Programari Lliure de Torroella, (aquí us deixo 3 enllaços a fotografies directes d'ell a la Jornada, fent la presentació de la K-Demar: Foto 1, Foto 2 i Foto 3) i com la resta de persones que han anat a d'altres trobades, em va confirmar que encara avui en dia, és la més multitudinària que s'ha celebrat a Catalunya. Això m'omple d'orgull i fa que el treball que hi vaig dedicar es vegi recompensat d'alguna manera, ja que l'esforç i il.lusió que vaig invertir en aquesta jornada, va ser extremadament dur, però ja veieu... tot té la seva recompensa.

Quina sorpresa més agradable. Vam estar tota l'estona parlant... de què? de Linux i programari lliure, clar!!!

Vam compartir les nostres experiències sobre sistemes i alguns 'secrets'.

L'altre que es veu a la foto és un familiar d'ell que comparteix la seguretat d'estar amb uns professionals, ja que ha ofert el seu domini per què inatica.com hostatgi el seu hosting. Com que sap realment el que hi ha al darrera, sap que hi pot confiar.

L'Adonay està a punt d'entregar un nou projecte per a participar en un concurs i que m'ha promés enviar-me informació... però que ja us puc avançar... i en primicia!!!!

Es tracta d'un editor html bàsic però creat amb Python i QT4 i fent només arrosegar, copiar, enganxar, sense haver de tenir coneixements de codi html... la veritat és que he vist els pantallassos i l'he trobat molt fàcil d'utilitzar.

Quan em passi la informació ja us la faré arribar. M'ha agradat molt, la veritat, tant la visita d'ells dos com la notícia del nou projecte amb el que està ficat.

Molta sort, company!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.