I de Logroño cap a Madrid


Qui no te cap, te cames, diuen, no?

Algo així m'ha passat... Potser estava massa il.lusionat amb el servidor que no vaig acabar de llegir la coletilla del mai que em va enviar Arsys.

Jo pensava que l'adreça del final del mail era el peu de plana, però no, resulta que era l'adreça d'enviament del servidor. Estic a Logroño, sense haver instal.lat el servidor, i demà, amb el server, cap a Madrid, a la seu d'Arsys.

Diguin el que diguin, prefereixo que estigui a Madrid, ja que és el centre de telecomunicacions i on s'uneixen totes les bifurcacions de línies de telefonia de diferents companyies. És una seguretat extra.

Per cert... tant que m'agrada fer fotos i no m'han deixat fer cap als departaments d'Arsys... la seguretat, realment, està pels núvols i és un afegit extra als clients. Ja us mostraré les fotos de Logroño (molt maques, per cert. És una ciutat molt i molt maca), us les documentaré en un proper post.

Tot i així, quan he anat a Arsys, ha baixat la comercial que vaig estar parlant divendres i ens hem saludat. El viatge no ha estat en và, ja que les tapes són molt bones i els vinillus també (tot i que n'he tastat poquíssims, ja que demà m'espera un llarg trajecte i no val anar amb el cap rodant). Us recomano un viatge així com aquest, però amb més temps, cap a Logroño... ja us comentaré l'experiència també en un post següent.

Us deixo així, que encara em queden mails que respondre i en el ciber que estic em queden només 6 minuts (i tirant amb windows i explorer 6.0.28... quina por em fa això!!!!).

Bé... demà més.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP