Missió complerta. Server instal.lat i funcionant

Bé. Ja està tot fet. Ahir vaig arribar cap a les 9 del vespre a Torroella.

El servidor ja està instal.lat i funcionant. Ara falta traspassar tots els hostings.

No vaig poder fer fotos de les instal.lacions... tot està super controlat. No puges ni tan sols a veure les instal.lacions, si no que surten ells a veure't.

Us explico una mica per sobre el viatge. Podeu veure les fotografies AQUÍ.

Quan surts de Saragossa, trobes a cada muntanya centenars d'aerogeneradors. És una passada. Ja veureu a les fotos la gran quantitat que hi ha. També es veuen alguns camps que generen energia solar.

A mig camí, vaig trobar un magatzem de palla que cremava. És normal veure molta palla recollida i, lamentablement, aquesta va acabar malament.

El Tomtom em va fer passar pel mig de Saragossa i no crec que fos necessari, però bé... visita ràpida per la ciutat, i en cotxe.

Arribat a Logroño, el primer que em trobo són uns catalans cercant restaurant, com jo. Vaig dinar i seguidament vaig anar cap a Arsys, on em van informar que l'adreça d'entrega era a Madrid, i bé... ja us explicava en l'anterior post... pensava que l'adreça era el peu del mail amb l'adreça d'arsys... i no ho era. En fi... com que no em donava temps d'arribar a Madrid, vaig decidir passar la nit igualment a Logroño, tal i com tenia previst, i al dia següent aniria cap a Madrid.

Vaig aprofitar per fer una ruta ràpida per la ciutat. Està tot molt ben cuidat, net i el que vulgueu, però alguns carrers apesten a pixats.

Vaig trobar curioses les pintades que es feien en les estructures internes de les cases que, una vegada eren derruïdes i quedaven les parets interiors a la vista, aprofitaven per 'adornar'-les.

Tal i com em van aconsellar, vaig sopar pels voltants i més tard vaig anar al barri vell a fer alguna tapa i algun vinillo, però clarament està encarat cap al públic turista i, com que no noxeixia a ningú, em trobava fora de lloc, per tant, no vaig trigar a tornar cap a l'habitació i descansar pel dia següent.

L'habitació no era cap luxe, però bé... va servir pel que era... per dormir i descansar. En el Ciber del mateix propietari de l'habitació, vaig preguntar per Arsys, i em van dir que tenia molt bon nom a la ciutat. Que un parell de germans que no vivien molt lluny d'on ens trobàvem, la van fundar, van vendre l'empresa a un grup estranger i es van quedar aproximadament del 20% de les accions, però que tot i així, mantenen la seu i el que em deien, que tenia molt bon nom a la ciutat.

El camí de Logroño cap a Madrid, passant per algun port, és molt maco. Els paisatges canvien constantment, amb siluetes de les muntanyes que em feien pensar a les pel.lícules d'indis i vaquers de fa anys.

Els camps cultivats amb ordi, blat de moro o bé girasols m'acompanyaven monòtonament durant tot el camí, un camí on trobaves obres constants a la carretera.

Arribat a Madrid, passant pel famós poble de Coslada, vaig arribar a la nau industrial on Arsys contracta els seus serveis per a realitzar el hosting. Un senyor va baixar i em va recollir el servidor que li vaig deixar.

Llavors, vaig decidir tornar cap a Torroella, ja que el viatge seria llarg, i de tornada, un experiment. Vaig agafar una ampolla d'aigua que m'havia vegut durant el camí, a 1.206 metres d'alçada i la vaig tapar, per veure l'efecte de la pressió quan vaixés a nivell de mar. Teniu la foto també de l'ampolla per què veieu el resultat.

Per cert... mireu l'última de les fotografies que vaig fer durant el viatge... a veure si us sona la silueta del paisatge (i està feta per Saragossa aproximadament).

Doncs res... a traspassar hostings i espero que us agradi els nous serveis que us he preparat amb aquest nou servidor.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet