Ono anuncia adsl a 100Mb.

Quan Telefònica encara no ha tret al mercat la seva tecnologia d'ADSL a 30Mb., ONO ha anunciat l'entrada imminent de l'adsl de 100Mb, mitjançant la tecnologia docsis 3.02 (Aquí trobareu la versió actualitzada de la definició però en anglès)

Falta saber fins a quina velocitat garantitzen que t'arribarà o la velocitat a la que podràs enviar les dades, etc...

Ja sen's està quedant petita la nostra connexió wifi dels portàtils... fins a 54mbps no aprofitaran els 100mbps de transferència de l'adsl... ha arribat el punt que la connexió d'internet serà més ràpida que la pròpia velocitat suportada per la nostra xarxa.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Hola Rafa, Soc D´Ulla, i la veritat es que estic molt emprenyat amb Telefonica, i no se cuan arribara Ono a Torroella, tu saps algo? O en el seu defecte, quina es la companyia que et dona mes descarrega i mes pujade en aquet moment a Torroella? Gracies..
Rafael Martín ha dicho que…
Doncs jo no ho sé.

Jo estic amb telefònica, i de moment em va molt bé, encara que són emprenyadors amb Imagenio i el que vulguis, però em falla molt poques vegades a l'any.

Tot i així, trobaràs gent que dirà que no els hi funciona mai (zona Torregran, per exemple).

La veritat és que depèn de la zona.

A Taialà, per exemple, només arriba 1Mb en qualsevol companyia.

Ho sento, però és que no tinc cap informació més.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP