La política més misserable.

Que consti que intento sempre deixar al marge de la meva feina els afers polítics i no sóc partidari de fer propaganda a un partit ni a un altre, però m'he trobat una notícia que mereix sortir en portada del meu blog, per què toca la moral, el cor, la butxaca i la desesperació.

Un partit polític ha desafiat la pròpia llei de la xarxa d'internet (ara ha tocat aquest, però ja us dic, sigui quin sigui el partit, m'és igual), animant a que es faci ús de l'spam per arribar a la màxima gent possible, recopilant correus electrònics i enviant informació política, sense demanar permís.

La meva indignació ha estat per aquestes declaracions. Després de que la meva empresa va rebre el premi a l'Excel.lència en el tractament lingüístic per a programes i webs, entregat per la Generalitat de Catalunya l'any passat, vaig enviar un correu electrònic a professionals del sector, demanant permís per enviar-lis la informació sobre aquest sistema premiat i que era del seu interés. El resultat va ser denigrant. La gent no va respondre. Per tant, una eina tan bona com és el correu electrònic, per tema de màrqueting, spam i lleis, queda INUTILITZADA (senyors.... estem estancant les noves tecnologíes!!!!).

Ara tinc altres projectes, i no penso utilitzar el correu electrònic per què sóc una persona legal, i intento tenir una empresa seria i professional. Sembla mentida. Estem vivint l'explosió de les noves tecnologies i hem de recórrer al paper, tallar arbres i a la química per blanquejar el paper i poder comunicar-nos amb la resta del món. És anti ecològic, però no tinc més remei, i em fa mal fer-ho.

Es tracta d'utiltizar les noves tecnologies per exprimir-les al màxim (dintre de la legalitat).

Resulta que aquest partit polític, vol enviar informació sense sol.licitar el primer correu de permís, o sigui, que resulta que ara tothom pot utilitzar el mail com vulgui i saltar-se la llei com vulgui també.

Jo intentant ser un bon ciutadà i resulta que no calia. Els diners i temps que he perdut per culpa de totes aquestes lleis!!!!

AQUEST MÓN ÉS INJUST!!!

Comentarios

ampa iesmontgrí ha dicho que…
Rafa,

Com sempre els nostres 'governants' saben molt de predicar, pero no saben practicar aixo que ells predican!
També pot ser que en aquest cas el politic no tenia el coneixement adequat.
Ambdos casos son molt caracteristic dels nostres politics gobernants.

Wally.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet