Per on començar? Per aquest mateix blog

Hola a tothom.

Molts de vosaltres ja em coneixeu, relacionant-me amb el món de les noves tecnologies. Per a qui no em conegui, dir-vos que sóc un torroellenc, gerent d'una empresa de noves tecnologies a Torroella de Montgrí (inatica.com), al que li apasiona el seu treball, i que ha creat un a web d'èxit feta per al municipi (torroellaestarit.com).

Des del 2004, que publico notícies del meu municipi a la web torroellaestartit.com. Tant és l'èxit de la web, que, la major part de les vegades, publicava les notícies abans que la pròpia web de l'Ajuntament. Per això, actualment, ofereixo els meus serveis a l'Ajuntament d'aquest municipi (del qual estic molt orgullós, i és un plaer poder fer la teva feina i saber que els teus serveis seran vists pels poble, el que també fa que t'esmeris molt més per donar un millor servei).

La meva web dedicada al poble m'ha donat a conèixer a molta gent del municipi, i sempre rebo felicitacions per la mateixa. Últimament ha canviat molt, ja que està donant un segon pas. El primer era d'assentament, i ara, que està assentada, el segon és poder-vos donar serveis de qualitat... alguns gratuïts i d'altres de pagament, segons les vostres necessitats.

La passió per les noves tecnologies fan que hagi obert aquest blog. Un blog per obrir-vos els ulls a i per què veieu a través dels meus, una mà que us guiarà en aquest Món canviant, una guia... en definitiva, en aquest món boig de la informàtica.

Anem a la pregunta... per què aquest mateix blog?... docs per què crec amb la ideologia de Google, i si google ens diu que per fer blogs hem d'anara a blogger.com, doncs anem.... google (nostre senyor), ens farà anar pel bon camí... creieu-me... feu-li cas, que us anirà bé.

Benvinguts doncs al meu nou blog de les noves tecnologies.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet