Ideologia de Banner traspassada a la ràdio
L'altre dia vaig assistir a la presentació d'un nou tipus de publicitat per la ràdio de la Cadena Ser, 40 Principales, Cadena Dial, M80 Ràdio i Ona fm.
L'explicació que em van donar del nou tipus de publicitat que faran a la ràdio, em va fer pensar immediatament amb el mateix tipus de publicitat que s'utilitza per als banners publicitaris.
L'objectiu d'un banner publicitari és aprofitar l'espai físic que ocupa aquest en una plana web per fer sortir aleatòriament (o en un ordre donat), diferents banners publicitaris (un cada vegada). D'aquesta manera en una plana es poden anunciar diferents banners.
El nou tipus de publicitat que l'han anomenat ImagePlus (TM), funciona bàsicament igual... l'objectiu és aprofitar l'espai d'emissió que fins ara no s'omplia amb cap anunciant. Amb una inscripció, aniran sortint els anuncis per la ràdio en aquestes franges horàries que fins ara no hi havia anunciants, amb la garantia de sortir com a mínim un anunci per dia. El 50% es garanteixen en horari de màxima audiència i el cost és molt més econòmic que els anuncis normals i corrents.
Com veieu, és molt semblant el tipus de publicitat com us comentava... un espai de temps, uns anunciants i aprofitar el mateix espai per tots aquests, al igual que el banner que aprofita el mateix espai físic per fer sortir tots els anunciants.
Les ràdios també van canviant i s'han d'anar modernitzant... segurament es fixen en els mitjans tecnològics per traspassar idees, i aquí tenim un bon exemple d'aquests resultats.
Finalment vaig accedir a fer publicitat en aquest mitjà i amb aquest tipus de producte... m'agradarà provar aquest sistema i comprovar el funcionament i el seu èxit (o fracàs, qui sap), o sigui, que en els propers mesos escoltareu falques d'inatica.com a la Cadena Ser (Ràdio Costa Brava - 101.9 fm), per què les noves tecnologies no ho són tot (encara que la ràdio també la podem escoltar per internet :D ).
L'explicació que em van donar del nou tipus de publicitat que faran a la ràdio, em va fer pensar immediatament amb el mateix tipus de publicitat que s'utilitza per als banners publicitaris.
L'objectiu d'un banner publicitari és aprofitar l'espai físic que ocupa aquest en una plana web per fer sortir aleatòriament (o en un ordre donat), diferents banners publicitaris (un cada vegada). D'aquesta manera en una plana es poden anunciar diferents banners.
El nou tipus de publicitat que l'han anomenat ImagePlus (TM), funciona bàsicament igual... l'objectiu és aprofitar l'espai d'emissió que fins ara no s'omplia amb cap anunciant. Amb una inscripció, aniran sortint els anuncis per la ràdio en aquestes franges horàries que fins ara no hi havia anunciants, amb la garantia de sortir com a mínim un anunci per dia. El 50% es garanteixen en horari de màxima audiència i el cost és molt més econòmic que els anuncis normals i corrents.
Com veieu, és molt semblant el tipus de publicitat com us comentava... un espai de temps, uns anunciants i aprofitar el mateix espai per tots aquests, al igual que el banner que aprofita el mateix espai físic per fer sortir tots els anunciants.
Les ràdios també van canviant i s'han d'anar modernitzant... segurament es fixen en els mitjans tecnològics per traspassar idees, i aquí tenim un bon exemple d'aquests resultats.
Finalment vaig accedir a fer publicitat en aquest mitjà i amb aquest tipus de producte... m'agradarà provar aquest sistema i comprovar el funcionament i el seu èxit (o fracàs, qui sap), o sigui, que en els propers mesos escoltareu falques d'inatica.com a la Cadena Ser (Ràdio Costa Brava - 101.9 fm), per què les noves tecnologies no ho són tot (encara que la ràdio també la podem escoltar per internet :D ).
Comentarios
Per altra banda, les ràdios i tota la resta de mitjans s'hauran de modernitzar. Però la ràdio té encara molts punts a favor: s'escolta [no es veu, no distreu tant, no cal tenir una pantalla ni un espai on mirar...], té la immediatesa de la televisió/internet, i, a més, pot combinar-se perfectament amb les noves tecnologies (blocs, etc...).
Espero que això sigui l'inici de totes les novetats que han de venir [i que en el cas de les televisions ja està iniciat, per la TDT i l'emissió de canals interactius, tot i que canviar certes ifnrastructures és llarg i car].
Salut!