Google plus no és per a tothom

Durant aquests dies m'ha passat una cosa curiosa amb Google Plus.

Tinc un compte gmail per penjar les fotografies del poble al web torroellaestartit.com, mitjançant l'eina picasa de Google. El sistema xucla les fotografies mitjançant un sistema rss i queden publicades automàticament junt amb la notícia. Doncs bé... Aquests dies google m'ha 'dirigit' per associar el compte amb el sistema google+ i ho he fet.

Tot el sistema de picassa varia en si una mica, però bé... cercant una mica es pot continuar utilitzant sense problemes.

El problema ha vingut quan ahir entro al compte i em diu google que l'ha suspès pel nom de persona que havia configurat al compte. Lògicament no és nom de persona i la xarxa de Google Plus està dirigida exclusivament a persones físiques. Hauria d'utilitzar un sistema de planes en lloc de perfil de persona, per tant he hagut de deslligar els serveis de plus amb aquest compte per poder continuar amb el compte, ja que m'havia trobat que m'havia bloquejat fins i tot els àlbums del picasa.

O sigui que.... compte amb segons què!!!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet