Si haguessin contractat els serveis d'inatica...
Quan llegeixes notícies d'aquestes veus que el món està plagat d'empreses que farien qualsevol cosa per diners.
L'empresa que donava els serveis informàtics a Tous, els ha fet la guitza.
Ho he parlat moltes vegades amb comercials que volen donar servei a la meva empresa, i la ideologia d'una empresa marca la seva base.
Sempre he pensat que un client ha de ser tant lliure de contractar els serveis d'una empresa com prescindir-ne d'ells, i no és el proveïdor el que ho decideix, és el client. Intentar lligar mitjançant els serveis que ofereixes a un client no està bé... ha de ser el suficientment lliure com per deixar-ho quan vulgui i que sigui un altre proveïdor el que li doni els serveis.
Encara que sembli que perds un client, realment l'estàs guanyant, per què sap que pot confiar amb tu i que no tindrà cap problema en el moment que vulgui marxar o tornar. Tampoc significa que si marxa el client és que l'empresa no l'hagi sabut donar un bon servei o que sigui mala proveïdora de serveis. Simplement que el client ja no necessita d'aquests serveis.
Mai saps si tornarà o no, però si ha canviat per una altra empresa proveïdora i nosaltres hem fet bé la feina, el més segur és que aquests clients et tornin un altre cop més endavant, i no parlo d'un client només. Ja m'ho he trobat amb varis. Igualment, seran lliures de tornar a marxar quan vulguin i els obriré els braços quan vulguin de nou tornar.
Foto: TV3
Comentarios