Moltes visites i de tot una mica o bé poques visites i de qualitat?
Això és el que vol tothom per la seva web.... moltes visites, moltes, moltes i moltes.
Jo he demostrat que amb poques visites però de qualitat, una web pot tenir èxit, per tant, no ens hem d'obsessionar pel número de visites d'una web, si no pels resultats que obtenim d'ella.
Com és possible? doncs potser estem oferint un producte molt i molt concret, llavors, si canalitzem les recerques concretes dels visitants cap al nostre producte concret, el visitant arribarà al producte que vol comprar, llavors això és una visita de qualitat. Com que estem oferint un producte molt concret, no tindrem moltes visites genèriques, és per això que baixarà molt el número de visites, però les que arriben, li estem oferint exactament el que busquen.
Posem un exemple pràctic del que no s'hauria de fer. Imaginem-nos que tinc un hotel a la Costa Brava i crec que la millor manera d'atreure visites és apostar per les recerques de la paraula HOTEL. Això és temps perdut, ja que qualsevol persona que entri buscant un hotel a Madrid, serà una visita perduda, qualsevol persona buscant un hotel a la Costa Daurada serà una visita perduda, qualsevol persona buscant un hotel econòmic, serà perduda (segons els nostres preus), qualsevol persona buscant un hotel de luxe, serà perduda (segons el nostre nivell), qualsevol persona buscant un hotel amb piscina climatitzada serà perduda (si no la tenim, clar), i la majoria dels nostres esforços s'han perdut intentant posicionar una web per una paraula que ens porta moltes visites però... que no es serveixen de res. Tot això, a part de la competència que puc tenir per posicionar aquesta paraula als cercadors.
Lògicament, si pugem el número de visites i totes són de qualitat, doncs millor :)
Jo he demostrat que amb poques visites però de qualitat, una web pot tenir èxit, per tant, no ens hem d'obsessionar pel número de visites d'una web, si no pels resultats que obtenim d'ella.
Com és possible? doncs potser estem oferint un producte molt i molt concret, llavors, si canalitzem les recerques concretes dels visitants cap al nostre producte concret, el visitant arribarà al producte que vol comprar, llavors això és una visita de qualitat. Com que estem oferint un producte molt concret, no tindrem moltes visites genèriques, és per això que baixarà molt el número de visites, però les que arriben, li estem oferint exactament el que busquen.
Posem un exemple pràctic del que no s'hauria de fer. Imaginem-nos que tinc un hotel a la Costa Brava i crec que la millor manera d'atreure visites és apostar per les recerques de la paraula HOTEL. Això és temps perdut, ja que qualsevol persona que entri buscant un hotel a Madrid, serà una visita perduda, qualsevol persona buscant un hotel a la Costa Daurada serà una visita perduda, qualsevol persona buscant un hotel econòmic, serà perduda (segons els nostres preus), qualsevol persona buscant un hotel de luxe, serà perduda (segons el nostre nivell), qualsevol persona buscant un hotel amb piscina climatitzada serà perduda (si no la tenim, clar), i la majoria dels nostres esforços s'han perdut intentant posicionar una web per una paraula que ens porta moltes visites però... que no es serveixen de res. Tot això, a part de la competència que puc tenir per posicionar aquesta paraula als cercadors.
Lògicament, si pugem el número de visites i totes són de qualitat, doncs millor :)
Comentarios