Les noves oportunitats: Internet
Organitzar una empresa és una tasca difícil, sobre tot quan comences a obrir nous canals i aquests et desborden l'estructura inicial.
Des de que vaig obrir els dos portals nous (www.pantallatactil.net i www.puntodeinformacion.net), no he parat de realitzar pressupostos (que no vol dir que es converteixin en vendes... hem de pensar que hi ha interès però també hem de ser conscients que estem en temps de crisis i la gent s'ho mira i remira abans de decidir-se).
Encara les vendes són minses, però realment hi ha un interès sobre el tema i com aquests portals, existeixen moltes idees noves per obrir nous canals.
El que s'ha de tenir en compte per tenir èxit és oferir un producte concret i apostar-hi per ell. Per fer-ho s'ha d'organitzar un portal exclusiu, realitzar els estudis pertinents de mercat, posicionar-lo als cercadors, mantenir-lo al dia i, després de tot això, continuar fent la feina que tenies fins ara, encara que tinguis menys temps que abans per dedicar-hi, ja que engegar els portals és una tasca lenta i dura, però a la llarga pot ser rentable.
Conec persones que han obert un portal i després de dos anys l'han tancat.... per què? per què pensaven que tenir un negoci a Internet era simplement obrir una web i esperar. Doncs no. El 'problema' que té la gent amb Internet és que comparen els negocis de tota la vida amb la mateixa manera de pensar, traspassant-la a Internet. Això no és com la vida real que pots obrir una botiga en un carrer cèntric i ja tens la clientela passant per davant del negoci. A Internet necessites tu buscar a la clientela. Gràcies als cercadors com google, ho tenim més fàcil, però clar... has de saber com 'agradar' a google i ja hi som un altre cop... hi ha gent que això tampoc ho entén.... bé... potser aquesta és la part més difícil d'obrir un negoci a Internet.... canviar de Xip.
Internet és una finestra que obre el nostre negoci a tot el món, i hem de pensar que a l'altre costat d'aquesta finestra existeixen persones i empreses que volen comprar els nostres productes. Només cal saber quina és la finestra d'Internet que et donarà l'èxit, i obrir-la sense por per deixar entrar la teva clientela al teu negoci.
Des de que vaig obrir els dos portals nous (www.pantallatactil.net i www.puntodeinformacion.net), no he parat de realitzar pressupostos (que no vol dir que es converteixin en vendes... hem de pensar que hi ha interès però també hem de ser conscients que estem en temps de crisis i la gent s'ho mira i remira abans de decidir-se).
Encara les vendes són minses, però realment hi ha un interès sobre el tema i com aquests portals, existeixen moltes idees noves per obrir nous canals.
El que s'ha de tenir en compte per tenir èxit és oferir un producte concret i apostar-hi per ell. Per fer-ho s'ha d'organitzar un portal exclusiu, realitzar els estudis pertinents de mercat, posicionar-lo als cercadors, mantenir-lo al dia i, després de tot això, continuar fent la feina que tenies fins ara, encara que tinguis menys temps que abans per dedicar-hi, ja que engegar els portals és una tasca lenta i dura, però a la llarga pot ser rentable.
Conec persones que han obert un portal i després de dos anys l'han tancat.... per què? per què pensaven que tenir un negoci a Internet era simplement obrir una web i esperar. Doncs no. El 'problema' que té la gent amb Internet és que comparen els negocis de tota la vida amb la mateixa manera de pensar, traspassant-la a Internet. Això no és com la vida real que pots obrir una botiga en un carrer cèntric i ja tens la clientela passant per davant del negoci. A Internet necessites tu buscar a la clientela. Gràcies als cercadors com google, ho tenim més fàcil, però clar... has de saber com 'agradar' a google i ja hi som un altre cop... hi ha gent que això tampoc ho entén.... bé... potser aquesta és la part més difícil d'obrir un negoci a Internet.... canviar de Xip.
Internet és una finestra que obre el nostre negoci a tot el món, i hem de pensar que a l'altre costat d'aquesta finestra existeixen persones i empreses que volen comprar els nostres productes. Només cal saber quina és la finestra d'Internet que et donarà l'èxit, i obrir-la sense por per deixar entrar la teva clientela al teu negoci.
Comentarios