Primeres Impressions sobre el Firefox 3


De moment, us puc dir que de bones a primeres, em va importar la configuració del Firefox anterior, però alguns components o barres d'eines no funcionaven i el feien petar. Per tant, vaig engegar el Firefox en mode 'segur' i vaig deshabilitar totes les barres... llavors el vaig engegar un altre cop i va anar bé.

Acte seguit, vaig anar a descarregar la barra del Google i el traductor català.

Després d'això, vaig mirar com es veien diferents planes i vaig fer algunes proves, com obrir 17 planes en pestanyes, que són les urls que normalment visito diàriament i, realment, haig de dir que es nota la velocitat.

De moment funciona igual que l'anterior, però més ràpid. Potser la pega que he trobat més important és la llista de URLS que apareix a la barra d'adreces (allà on escrius la web que vols anar), ja que crec que hi ha massa informació i es fa engorrós de veure realment la url de la llista que necessites, però potser és acostumar-te.

L'altre pega... que no em funciona (de moment) el component Tab Effect que us parlava en un post anterior.

Per la resta, de moment, molt i molt bé. La veritat és que es nota en la memòria de l'ordinador i la velocitat.

Felicitats pel nou Firefox 3!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP