Ja sabia jo que no trigaria molt a passar

'Quien avisa no es traïdor'.

Ja sabia jo que, encara que hagués avisat, no trigaria molt a passar el que ha passat.

Aquest matí em trucava el client que fa uns posts us comentava que havíem passat el seu servidor de Linux a Windows (obligats pel software que utilitzaven).

El meu avís va ser... Bé... fins ara sabíeu que no us habíeu de preocupar del servidor... a partir d'ara, si algo no funciona, abans de trucar-me, reinicieu el Server... Hem estat gairebé 2 anys sense preocupar-nos, ni jo ni vosaltres, pel server... això s'ha acabat... ja ho veureu.

Avui m'han trucat, dient que havia una pantalla blava al servidor i que tot estava parat (tot i que feia una setmana o així que l'havíen reiniciat)... El que els hi havia dit. O sigui, que què han hagut de fer? Doncs reiniciar el servidor... el meu client ja estava avisat i tant ell com jo, volíem continuar amb Linux, però no ha estat possible... ara, i en contra de la seva voluntat, ha de ser presoner de Microsoft i dels seus 'cuelgues'.

Benvinguda nova tecnologia de Microsoft, i gràcies per 'ajudar' a ser menys feliços als meus clients!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet