Baila el Chiki Chiki

Ja sé que no queda molt serio, però millor una foto meva que no pas una de Rodolfo i que per drets d'imatge em perjudiqui ;D

Doncs l'avantatge de les noves tecnologies en esdeveniments d'aquest és que ho pots seguir tot des d'internet... veure videos, votar, i el que vulguis.

Rodolfo Chikilicuatre anirà a eurovisió amb una guitarra comprada als 'xinos', com la meva... jo que em feia vergonya participar-hi amb la meva i potser hauria guanyat, no creieu?

Bromes a part. El personatge és tan famós que ja ha participat en el Second Life, i... qui sap que vindrà ara?

L'humor l'ha fet pujar fins allà on és ara, que també té mèrit. L'humor és una de les millors virtuts de la persona humana, i, ja que ho tenim, s'ha d'aprofitar.

Us deixo la web del paio: http://www.rodolfo-chikilicuatre.com/ i amb un video d'ell (personalment no m'agrada. No crec que ni ell ni jo guanyéssim res a Eurovisión. Només li respecto la guitarra. Tot i així li desitjo molta sort).


Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP