Surto al Google Street View

Heu sortit alguna vegada al Google Street view? Jo acabo de saber ara mateix que si.

L'any passat vaig haver d'anar a París per un lloguer de la web alquilerproyectores.es, i quan estava allà vaig veure el cotxe del google street view. Va passar just per davant meu i em va fer il.lusió veure en directe la tecnologia de Google. Llàstima que va passar tot molt ràpid.

Desde llavors mirava de tant en tant el Google Street View de la zona on el vaig veure, i avui he vist que han posat en una part del trajecte on em trobava jo. Es veu de lluny, però es pot ampliar la foto. Han descartat les imatges quan el vehicle passava pel meu costat... suposso per què em van veure el meu careto i van censurar tota la imatge, però bueno.

L'adreça exacta on apareix és aquesta:
https://www.google.es/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d2.28412!3d48.87806!2m2!1f-16.41!2f92.07!4f70!2m5!1e1!2m3!1sj2T1fqe04Uf0e6zeH-94Ng!2e0!7e11&fid=5

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet