Tecnologia puntera a la parada del xurrero

Això és el que em vaig trobar a París fa uns dies.

Aprofitant un lloguer de cert material per una fira, vaig aprofitar per visitar la Torre Eiffel. La meva sorpresa va ser que just entrant a la Torre, hi havia un punt d'informació multimèdia de la casa Samsung.... Adornant la parada d'un xurrero!!!! Si... d'un xurrero!!!!

Em penso que tenim que aprendre moltes coses encara. La llàstima és que aquest punt d'informació està descatalogat a tota Espanya, però no patiu.... tinc alternatives molt vàlides ^_^.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet