Rescatem uns bancs sense tecnologia

Aquests dies de rescats als bancs, em trobo que tenim uns bancs amb un 0 patatero en lo que respecta a les noves tecnologies.

Fa uns dies, em queixava de la manera d'actuar del meu banc habitual. Avui em trobo amb la necessitat de passar un cobrament de la mateixa quantitat cada primer de mes a un client, i resulta que no puc automatitzar aquesta tasca. Haig d'entrar cada primer de mes i ordenar-lo al sistema.

Això m'ha fet emprenyar, ja que no estem parlant d'un petit banc, però sort que només tinc un client.... imagineu-vos que en lloc de tenir inatica.com tingués una companyia important de telefonia, per exemple!!!!!!!

Si és que en lloc d'invertir en noves tecnologies estem incrementant les butxaques dels directors dels bancs i a sobre els hi hem de rescatar les seves empreses... A VEURE QUAN TOCA RESCATAR LES EMPRESES INFORMÀTIQUES!!!!!

Foto: Wikipèdia.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet