Imprimir Agenda 2012

De ben segur que teniu paper per reciclar.

En molts de despatxos i oficines es genera gran quantitat de paper per llençar. Sempre s'ha de portar als contenidors adients per donar-li una segona vida, però podem ser nosaltres els que li donem aquest segon ús.

La idea ha vingut d'una clienta que vaig visitar divendres passat. Em va dir que havia fet l'agenda de l'any amb paper reciclat.

Com que aquest any no m'han regalat cap agenda i em sobra paper reciclat, avui he estat buscant plantilles de word, openoffice, corel, etc... per poder fer la meva pròpia agenda, i no he trobat res, per tant, he decidit fer la meva pròpia.

He agafat una fulla d'excel i l'he preparat per fer tot un any en dues planes DIN-A5. Se sobreentén que una cara del paper és la que està impresa i l'altre blanca la que imprimirem nosaltres.

L'avantatge és que per l'any vinent, només cal que canvïi la primera data de la primera casella i tot el full quedarà actualitzat a la versió 2.0 de l'agenda, que serà de l'any 2013.

Només cal que una vegada impreses, les retalleu per la meitat i les enquaderneu, i que feu una portada ben xula. Aquest any, aniré amb l'Agenda Recycled V.1 By inatica.com.

Si la voleu aprofitar, he deixat una còpia de l'arxiu excel aquí:


Que comenceu bé l'any, al menys reciclant!!!!!

Comentarios

Glòria ha dicho que…
Molt útil. Moltes gràcies Rafael

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet