L'ús de les noves tecnologies en el món dels dj's. Gigolos at Work

Avui, mitjançant el facebook, he vist un vídeo on sortien algunes fotografies meves. Es tracta d'unes imatges que vaig captar al Techno House Festival Montgrí 2010, en l'actuació de Gigolos at Work (entre d'altres).

Vaig conèixer pesonalment a l'Oscar Ruiz i he intercanviat amb ell algunes converses. Les noves tecnologies ens uneixen, com ara el facebook.

Precisament avui llegia una notícia a 3cat24.cat on deien que no apagaven l'ordinador mai 6 milions de persones a Espanya. Alguns són dels que es descarreguen la música dels autors, tal com dieen Gigolos at Work a l'entrevista.

Amb les noves tecnologies, jo mateix m'he vist obligat a canviar de model de negoci i apunto avui cap al programari lliure, més segur, més estable i a més a més, gratuït, per això no és pirata, però igual que ells, costa molt guanyar-se la vida.

Les noves tecnologies, també han reconegut a l'entrevista que els ha ajudat a disminuïr el pes de transport de tots els discs de vinil, apuntant ara cap als cd's (i qui sap... potser més endavant amb un simple llapis usb amb mp3, o millor ogg).

Doncs res... espero que tinguin molta sort i que ens trobem en moltes ocasions més.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet