Xina no vol a Google però vol que Baidu regni al ciberespai

Bé... ja sabeu que google va deixar Xina no fa molt. Aquest espai buit que va deixar, l'està agafant baidu. Si reviseu les vostres estadístiques de visites del portal, segurament haureu vist alguna entrada desde Baidu.

La qüestió és que m'han trucat en tres ocasions una empresa d'inversions xinesa per invertir en Baidu.

Ho tenien clar amb mi, ja que els hi deia que els meus clients cerquen a google i no pensava invertir ni un euro en una aplicació d'un país que ha fet fora al meu principal comercial (Referint-me a Google). Al final ho han tingut clar, però el que és comercial es nota i apreta, ja que vam estar gairebé una hora al telèfon, i jo defensant-me amb el meu spanglish, intentant que m'enviessin un mail i ells insistint que la informació me l'havien de donar de paraula....

Sigueu més forts que ells :)

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP