El que ningú t'explica quan contractes Imagenio de Telefònica i sempre has volgut saber


Els de Telefònica per fi m'han convençut per passar-me a Imagenio.

Després d'escoltar la mateixa conversa durant unes 50 vegades per part dels comercials per implantar l'Imagenio, i d'alguna que altra emprenyada per part d'ells, aquesta última em van assegurar que el preu no variaria (bé... potser uns 3€ més) i que em mantindrien la IP fixa.

El que es va equivocar el comercial és que per cada ordinador, podria navegar independentment a 6Mb per cada un gràcies a la tecnologia VDSL... això és completament fals. Jo ja m'ho pensava i no vaig fer cas sobre aquest argument de venda, però que no us enganyin.

De bones a primeres ells mateixos es feien un lio quan els hi deia que si perdria la ip, i em deien que això era un tema intern del router, suposo pensant-se que em referia a la ip interna dels ordinadors. Bé... al final, de la discusió de la IP, em van penjar, trucant-me al dia següent demanant 1000 disculpes, i m'asseguraven que em mantindrien la ip fixa.

1) M'han mantingut la IP fixa, però no el número de IP, per tant, he hagut de canviar tots els DNS que apuntaven cap a la meva IP en tots els dominis que utilitzava jo contra el meu servidor del despatx.
2) Imagenio resta ample de banda a la connexió d'Internet.... si abans podia navegar a 6Mb, ara puc navegar a 2,5Mb quan la TV està funcionant amb Imagenio. Si apago l'aparell, puc tornar a navegar a 6Mb.
3) Et donen el router capat a 320Kbps quan pot anar a 512Kbps, però existeixen adreces que t'expliquen com descapar-ho. He trobat, però, una cosa estranya... l'enviament comença a 400Kbps i algo, però després d'uns 7 segons, baixa a 200Kbps i pico... Telefònica regula la velocitat en enviament prolongats?¿?¿
4) Es pot veure la tv mitjançant qualsevol pc que estigui connectat a Internet, mitjançant el vlc. Jo ho he provat en Windows i en Linux... tots dos funcionen bé. Per tant, podem enregistrar els nostres programes mitjançant el nostre reproductor de tota la vida.
5) Els ports s'han d'obrir els router mitjançant una aplicació web de telefònica, però es pot posar un password al router i administrar-lo llavors tu directament, com els routers de sempre.
6) No es poden ordenar els canals, però he vist en algun foro que per cada usuari de la llar pot tenir una llista de 'preferits', i aquí si que es poden ordenar.
7) No tens un accés directe a la TV. SEMPRE engega a l'apartat de lloguer de pel.lícules. Imagenio intentarà vendre com sigui aquest lloguer... vaig fer-li una ullada i als pocs minuts ja em trucava telefònica preguntant-me si volia llogar algun servei pq havien vist que havia entrat i que no havia comprat res. Els hi vaig dir que no, que quan volgués ajuda, ja els avisaria i que gràcies.
8) Imagenio ha d'estar connectat amb un cable ethernet al router, ja que en si és un vídeo de descàrrega d'internet tot canal d'Imagenio. He hagut de passar un cable des del router fins al Imagenio, d'un pis a un altre, ja que no tenia la TV al costat del Router, penseu en la vostra instal.lació. Si teniu la mateixa fase, podeu demanar gratis (en principi) els PLC de telefònica. Això ho haureu de consultar amb l'instal.lador, però en principi estaran disposats a fer-ho.
9) L'instal.lador m'ha dit que un 95% de les llars estan connectades mitjançant Wifi als PC's (Només els PC's, ja que Imagenio es connecta mitjançant cable ethernet). Jo i un altre que es dedicava a la informàtica hem estat els únics que aquest instal.lador ha vist que utilitzàvem el cable ethernet per als nostres pc's.

Doncs res... espero que aquesta informació us sigui útil, i si teniu cap pregunta, ja sabeu, aquí estic :)

Imatge: adslzone

Comentarios

Pieter ha dicho que…
ja m'ho podies haver consultat! Ja t'hagués donat informació neutre i correcte.
Rafael Martín ha dicho que…
Si, però és que en principi no volia migrar, però estic cansat, molt cansat de que em truquin cada dia demanant-me que migri, i que jo li digui als comercials cada vegada que, si us plau, m'informin de qualsevol cosa que no sigui Imagenio, però no fan cas de res. Tornen a trucar i tornen a trucar i jo perdent el temps.

De res serveix explicar-lis que estic en un despatx i que no estic aquí per mirar la tele, però bueno, he guanyat en velocitat de pujada i el sistema ja està estabilitzat :)

Gràcies igualment per l'oferiment ^_^
baldufa ha dicho que…
Hola rafa,no tinc el teu mail,por tant te deixo aquest enllaç a veura si te agrada,no te res a veura con Imagenio..

http://www.9to5mac.com/windows_7_last_one_30216

Es lo que van parlar un dia a clases(on el "tonton" no te volia porta a "Blanes")sobre lo que tu vas predi fa anys.
En fi,No et posis verd a la cap ells tenen el manega per ara.

SALU2S
Rafael Martín ha dicho que…
Bones... gràcies per l'enllaç.

Jo sempre ho dic... Windows no és dolent... és la informàtica i la manera de pensar de Microsoft el que l'han fet dolent. Ens va salvar del món de la consola, podent utilitzar el ratolí i el mode gràfic... realment va ser el gran avenç que tots estàvem esperant, però actualment, i si tens tot el software necessari, ja sabeu el que us dic... on hi hagi un Linux, que es tregui el Windows.
Pieter ha dicho que…
Has investigat com grabar desde linux ?? TInc un miniitx que estic muntant dedicat per streaming i hd nas per guardar-hi coses per compartir amb la familia, i seria ideal afegir-hi la posibilitat de grabar coses com un video..
Rafael Martín ha dicho que…
En principi el VLC pot fer-ho. Ho vaig intentar, però amb la meva fedora hi faltaven temes de comprensió de vídeo i àudio, i no em vaig entretenir. Al Windows es pot fer, i ho vaig provar, però en els mètodes de comprensió normals i corrents el resultat no era bo, ja que em sortien pixels tota l'estona, suposo que de l'algoritme de comprensió que no deu estar del tot polit.

Potser, si s'investiga una mica, pots obtenir bons resultats, però jo no he tingut el temps de fer-ho.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet