100 escoles catalanes utilitzaran Linux

100 escoles faran una prova pilot a Catalunya per a implantar la distribució Likat als ordinadors.

Aquesta distribució és la que s'està utilitjant ja a l'IES de Torroella de Montgrí.

Vaig parlar amb el responsable de la implantació d'aquesta distribució a l'IES, i em va comentar que estava molt content amb els resultats i que era molt fàcil la configuració. Em va comentar que donava connexió a tot l'Institut i que, a més, havien instal.lat el Firefox, GIMP i l'openoffice.org als ordinadors windows per evitar les llicències i haver d'utilitzar software propietari a les escoles.

Una de les coses que més em va impactar és que em va dir que havia costat molt treure l'Office de Microsoft, però bé... al final ho ha aconsseguit.

Jo us haig de dir que tota la documentació de l'empresa la creo amb l'openoffice.org... ja no m'enrecordo ni de com funciona l'Office de Microsoft :)

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP