El cànon digital


El cànon digital és un impost que s'aplica a tot instrument que es suposi que pot emmagatzemar qualsevol reproducció amb drets d'autor, sobre tot, música i vídeo, per tenir dret a fer còpia legítima dels nostres bens comprats.

El cànon digital que paguem per un disc dur, és d'uns 12€. Resulta que si jo només emmagatzemo còpies dels meus propis documents... per què no em tornen aquests diners? Realment l'autor del contingut sóc jo mateix i tinc dret a que em retornin aquests diners, precisament per protegir els meus propis drets d'autor.

El tema és molt complicat, i nosaltres, com no, hi estem en contra. No és just que per les nostres pròpies dades, hàgim de pagar quantitats tan exagerades de diners que a sobre, no aniran a parar a nosaltres.

El govern ha publicat les tarifes per aquest proper any. No té desperdici.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.