Antigues i noves tecnologies. La 'cinta mp3'

Això és un invent que podreu trobar a la botiga dels 'xinos' de qualsevol barri. De fet, jo ho vaig trobar allà.

Ahir vaig anar de viatge, en un cotxe que suporta les antigues cintes de cassete i que no té ni una entrada auxiliar, ni res de res, però vaig trobar aquesta sol.lució.

Tenia un lector mp3 amb sortida per auriculars, i vaig trobar aquesta cinta que 'emula' els mp3 (o qualsevol cosa que vingui del jack).

El mecanisme és simple.... del mp3 surt el cable que va a la cinta, i la cinta, al radiocasset.... i ja està.... a fer quilòmetres!!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet