La Casa Blanca perd més de 2 milions de correus electrònics

Segons he llegit al 3cat24.cat, 2 milions de correus s'han perdut a la Casa Blanca.

Diuen que és degut al sistema 'primitiu' que utilitzaven (segur que no era linux).

Jo porto utilitzant des del 6 de febrer del 2004 un Linux que em serveix els correus, web, estadístiques, còpies de seguretat, servidor de xarxa, ftp, webmail, servidor MySQL, Terminal Server i el que li volgueu afegir més. No m'ha fallat mai. Quan ha fallat algo, ha estat degut a la màquina, però no pas pel sistema operatiu, i si falla la màquina, es reinstal.la en una de nova, es recupera la còpia de seguretat (que per això és), i 'arreando que es gerundio'.

Resulta que tinc al despatx un sistema gratuït molt més segur i avançat que el que té la Casa Blanca??? No m'ho puc creure!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP